Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor
- E-value International isi lanseaza operatiunile in Romania
- Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
- Ce masuri pot lua companiile pentru a nu mai lasa clientii sa astepte la telefon
- Retailerii pregătesc integrarea reţelelor sociale īn strategiile centrelor de contact
- Creştere de aproximativ 60% pentru Blue Point Call Center
- Interactive Intelligence dă premiu un contact center modern
- Piața centrelor de contact īn cloud va creşte cu 12,1% anual
- Companiile de asigurări şi telco, cele mai interesate de utilizarea sondajelor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor
- Tehnologiile mobile schimbă modul de interacţiune al centrele de contact cu clienţii
Facultatea de Geografia Turismului Sibiu
Open Compute Project
ST Romania
ElkoTech
South East European Testing Board
MagentaONE
COMOTI
ERP Romania 2014
managementul achizitiilor
UNIX
Start-up Weekend
VCE
Sun Microsystems
situatii de urgenta
NAS mobil
vanzari online
grafene
Medcenter
Premiul AI for Good
ICPE - CA